Obsługa haseł w usłudze SAAS-TERMINAL

Obsługa haseł w usłudze SAAS-TERMINAL

W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa wszystkie hasła dla systemów dostępowych zewnętrznie wykorzystywane w ramach usługi SAAS-TERMINAL podlegają polityce haseł. W ramach polityki, hasła wygasają co 90 dni i konieczna jest ich zmiana. 

1. Zmiana waygaśnietęgo lub tymczasowego hasła

W przeglądarce internetowej otwieramy stronę http://password.saas.cloudpoint.pl



W polu Nazwa użytkownika podajemy obecną nazwę użytkownika lub w przypadku nowego konta nazwę z otrzymanej wiadomości email. W polu Hasło obecne lub tymczasowe hasło. Klikamy Zaloguj.


Podajemy nowe hasło zgodne z polityką i klikamy Zmień hasło.

Polityka haseł wymaga aby hasło spełniano nastepujące wymagania:
  1. długość min. 8 znaków
  2. znaki specjalne: min 1
  3. liczby: min 1
  4. duże litery: min 1 
  5. powtarzalność: nie można wykorzystywać powtarzalnych ciągów znaków i prosto identyfikowalnych słów tj. "abc", "cde", "Jan", "anna", "kowalski" etc. 




2. Zmiana zapomnianego hasła (Reset)


W przeglądarce internetowej otwieramy stronę http://password.saas.cloudpoint.pl



Klikamy Nie pamiętam hasła

W polu Nazwa użytkownika wpisujemy naszą nazwę użytkownika i klikamy Wyszukaj



4. System wskaże podpowiedź dot. adresu email na który wyśle kod zmiany hasła. Jeśli adres się zgadza klikamy Kontynuuj. Po otrzymaniu wiadomości kopiujemy kod, wklejamy go w pole Kod na stronie i klikamy Sprawdź kod




5. Jeśli podany kod będzie poprawny system wyświetli okno w którym możliwa będzie zmiana zapomnianego hasła na nowe. 


Polityka haseł wymaga aby hasło spełniano nastepujące wymagania:
  1. długość min. 8 znaków
  2. znaki specjalne: min 1
  3. liczby: min 1
  4. duże litery: min 1 
  5. powtarzalność: nie można wykorzystywać powtarzalnych ciągów znaków i prosto identyfikowalnych słów tj. "abc", "cde", "Jan", "anna", "kowalski" etc. 



    • Related Articles

    • Podłączenie do usługi SAAS-TERMINAL

      Podłączenie do usługi SAAS-TERMINAL możliwe jest z dowolnego urządzenia posiadającego klienta protokołu RDP. Poniższa instrukcja dla systemu Microsoft Windows. 1. Konfiguracja programu Podłączenie pulpitu zdalnego Uruchamiamy program Podłączenie ...
    • Korzystanie z usługi SAAS-TERMINAL

      1. Opis usługi Usługa SAAS-TERMINAL udostępnia dedykowaną serwer terminali (desktop) w bezpiecznej chmurze Enteo Cloudpoint. Terminal przeznaczony jest dla Klientów wykorzystujących oprogramowanie w modelu klient-serwer gdzie serwerem bazodanowym ...
    • Przechowywanie plików systemu Enova365 w ramach SaaS

      1. Rodzaje plików W systemie Enova365 przechowywane mogą być następujące rodzaje plików: załączniki np. faktury, zlecenia, pliki JPK, biblioteki DLL dodatków. 2. Dostępne metody przechowywania W samym systemie Enova365 dostępne są 3 metody ...
    • Korzystanie z usługi SAAS-DB

      1. Opis usługi Usługa SAAS-DB udostępnia dedykowaną instancję serwera bazodanowego MS SQL w wybranej przez Klient wersji i typie. Poszczególne wersje różnią się zasobami obliczeniowymi, przestrzenią na dane oraz harmonogramem kopii zapasowych. Typy ...
    • Rejestracja użytkownika w usłudze IaaS

      Przed rejestracją konieczne jest utworzenie przez administratora Twojej firmy właściwego konta użytkownika w Portalu Zarządzania IaaS zgodnie z procedurą opisaną a artykule: Dodawanie nowego użytkownika w portalu zarządzania IaaS 1. Pierwsze ...